Thursday, December 23, 2010

sMS hAmPEh!!!


Salam..saya betul2 x sangka,sebab walaupun saya rapat dengan awak,tapi kenapa kwan2 laen cerita kat saya mcm2,semua org dah cakap tentang awak,saya cuba untuk x percaya,tapi x bleh..saya hairan kenapa awak leh jadi macam tu padahal,awak antara yg terbaik bagi saya,kenapa perlu buat macam tu awak x takut kesannya nanti? saya pelik dengan tabiat awak..tolong la berubah demi masa depan awak,saya cakap macam ni sebab saya sayang kat awak. saya x percaya semua tu..so,saya nak tanya awak sendiri sejujurnya...betol ke awak korek hidung guna senduk?? cakapla... hahaha,jangan marah,sebab saya pon terkena so, kalau nak bagi hilang marah send la kat member yang lain, mesti dorang terkejut..sowi ye...
Adush!! blurrr le plak!!

korang penah dapat sms sengal macam tu tak?? petang tadi aku tgk en.hubby aku tergelak2 lepas baca sms ni.  Pelik sbb katenye yg bagi tu kawan lelaki dia,takkan ayat berbunga2 cam tu..tp aku tahu..mesti mula2 dia pun cuak jugak, hahaha.....

10 comments:

Mohd Fitri said...

hahaha.
memang hampeh betul sms ni

Oda Alill said...

hahaha..padan muke kan??

!!!_Mr Nakal_!!! said...

hahahaha~~~kelakar la~~korek hidung guna senduk~~..hakhakhak

Rafina Mimi Zairul Murni said...

korek idung guna senduk??manusia ke jin?hehe :)

Ummi said...

ha..ha..lawak sms ni

Mohamad Amzar said...

haha , mmg betul betul hampehh ! debar je mula . haha , zmn skrg !

manna_salwa said...

haha..
klaka je..

ade jgk mesej cemggitu kan..

(^_^)

AtiEnAbErn said...

odaalil :arrgghh .. hampeh laa .. he3

♔ alice charlotte ♔ said...

slalu dpt sms cmni dulu.. then tukar numbr pon bru ok..

A.D.A.M. said...

Hahahahaha. lawak2. Guna senduk? Kot ye muat. :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...