Sunday, December 12, 2010

Bayi 6 bulan mati dicampak ibu???



Astaghfirullahal'adzim...Tersentap aku mendengar kisah ni.Baru je tengok berita kat TV3 ni pasal seorang ibu yang mencampakkan bayi perempuannya berumur 6 bulan hingga mati. Tragedi ni terjadi di salah sebuah kampung kat negeri Kelantan (kalau tak silap aku kampung Taal,tapi takut salahlah plak.) Difahamkan siibu ni mengalami tekanan perasaan yang melampau. Kesian dengan si anak.. Pihak polis cakap si ayah ni terdengar jeritan anaknya pada jam 5 pagi tadi..Tapi pihak polis menahan mereka kerana dikatakan memberi laporan palsu.Simpati dan takziah pada keluarga ni....          

13 comments:

Cik Teratai said...

sianyer....baby tu xslh nape la d campak..xingt susah ke msa mgandung n bersalin..sian2

Oda Alill said...

ibunya tu tekanan mental,so..org macam ni memang tak ingat ape2 dah.berdoa moga dia cepat sembuh..

kak long said...

dengar gak berita malam tadi,tapi nak buat cam ner kan benda dah berlaku...!

Oda Alill said...

ye la kak long, sedey dgr citer2 cam ni.

fatin said...

kesiannye baby tu!..

MIMIE AIZA said...

kesian dekat baby tu

Oda Alill said...

fatin n Mimie Aiza> kesian kan,tp macam tu la ketetapan Allah untuk dia..

pN.rOs said...

kesian pada kedua-duanya... ibu yang normal takkan mungkin sanggup buat camtu

Sephi Sephia said...

Salam

Zalim kan?
Apa punya ibulah macam tu.

Ayuraza said...

astaghfirullah.....

A.D.A.M. said...

Budak kecik lagi xtau ape2 pun kan.. Huhuhu

mimie1678 said...

aduyaiii.... mengong ke apa omak eh tueee...?? sggh tak patut...

ai folo uuu...

Abu Luqman said...

salam ziarah pagi sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...