Sunday, December 19, 2010

Saya GAY...dan saya OK.






UISH!!!... Tak tau nak kata apa bila aku tengok video ni. Berani sungguh mamat ni buat pengakuan macam ni. Apela nak jadik?? Sudahlah beragama Islam dan berketurunan melayu. Terang2 buat pengakuan di Youtube yang dia tu seorang GAY.  

Kat bawah ni disertakan sekali Ulasan Mufti Perak , Datuk Harussani Zakaria..

" Jika dia sedar dirinya seorang Islam dan berbangsa melayu, dia tidak seharusnya membuat pendedahan sebegitu rupa. Hakikkatnya ia sendiri menjatuhkan maruah sendiri dan merendahkan diri secara khas dan Islam secara umumnya"

Bagi aku kalaulah betul mamat ni gay sekalipun tak perlulah sampai terhegeh2 menayang muka kat youtube tu!!!!


2 comments:

senpai adil said...

yup aku setuju sgt2.. :D

Oda Alill said...

Sempai Adil > mintak pada Allah moga dijauhkan perkara2 macam ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...