Friday, December 10, 2010

T.E.N.S.I.O.N !!!!!


ARGHHH!!!! ... Hari dan minggu yang sangat2 stress. Banyak betol borang2 yang nak kene settle kat ofis.Belum pun surut, datang lagi,belum surut datang lagi.Semua pun nak urgent.Tension sesangat! Bila la nak habis semua keje2 ni. Nak jerit kat sini boley?? Nanti nak g blogwalking jap jerit kat kotak jerit korang plak,hahaha...

7 comments:

ANATI SOKI said...

jerit jerit jerit .. teheeee. :)

Liza Hamid said...

sudah lame rehat! ape nak buat... selamat kembali ke alam pekerjaan! ^^

Cahaya Kehidupan said...

sabar2.....arghhh..alamak...=P

Oda Alill said...

arghh!!!! balik2 keje banyak borang yang menanti atas meja.

Ayuraza said...

kerja..kerja..
jerit kat depan pintu bilik boss pun bess jugakk.hehe

Oda Alill said...

bos yang balik jerit kat kiter,hahaha..

ita d'sayang said...

betul tu... tension giler.. rasa nk bakar jer smua kerja2 tu.. dh malas nk fikir... tak surut.. baru nk surut dah tambah lg kerja... rasa nk lempang jer kat org yg bg kerja tu... Jom jerit sama2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...