Saturday, December 18, 2010

JOm Serang DONUT...



Lepas g Popeye kite g tgk2 
donut plak ye.Ni bukan donut yang macam citer kat Astro tu taw, tu donut awwww....
hehehe, kite g J.co donuts  and coffee kat Sunway Pyramid. Macam2 pesen ada Jom...mane tau ade yang berkenan....



Baby Jco







Yang ni untuk family..

Amacam?? Nampak menarik kan?? Memang sedap pon. So, kalau pergi ke Snnway Pyramid, singggahlah sini sekali ek.. ;-)

13 comments:

Cik Gallus Gallus said...

mak oii tergugat iman ni

Oda Alill said...

Cik Gallus..kalau dah tergugat kene la try,sedap tau..

Ily~PearJarl said...

ya ampun....nk2...
huhu

Oda Alill said...

hahaha..ambiklah!! ;-D

dayah SnoW Heuka said...

wahh sedapnye kebetulan naty na g KL ajak akak g sunway pyramid la ;)

Oda Alill said...

hehe, bagus3x..singgah tau.mesti x menyesal ;-)

BUNGA said...

alahai... kalaulah sekarang tgh berada di malaysia tanah air tercinta, harus ku serangggggggg sekrang juga .. hehe

Oda Alill said...

ni yang buat tak sabar nak balik Malaysia ni kan?? hehe,Kuatkan iman yek. ;-)

Sepatu Hijau said...

salam



lama tak makan donut king..hahaha....

lemak2 semua itu...

rieyana ynn said...

wah...nampak sedap dan comel lah...;d

SapaSapaJerLahhhh said...

wow...suke3...
nieya suka donut..
tp suka yg kat big aple n krispy kreme...sedappp

athirah said...

aduhhhhhhhhhh.... ni rs nk mkn donut tbe2 ni... adehhh

ita d'sayang said...

sape yg rekemen ekk... pandai dia pilih donut yg sedap ekk... hehehe... lepas ni nak gi mkn kat mane plk??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...